close
تبلیغات در اینترنت
آلوئه ورا و محصولات متشكل از آن - 4
فوراور لین ترکیب فوق العاده ای ارائه میدهد که ‌می‌تواند به کاهش جذب کالری از چربی و کربوهیدراتها کمک کند
ترکیبات اصلی: فیبر جذب چربی که از گیاهان کاکتوس به دست امده، اپونتیا فیکوس ایندیکا، پروتئین به دست آمده  از گیاهان فازئولوس وولگاریس (لوبیای سفید کیدنی- لوبیای سبز - لوبیا چیتی)، کرومیوم تری کلرید.
خواص اصلی: مانع جذب کالری ها از چربی و کربوهیدراتها می‌شود. کرومیوم به تنظیم قند خون برای متابولیسمی طبیعی کمک می کند. به طور موقتی مانع جذب کالری  از قند می‌شود. 
( 120 عددی ) 
قیمت برای مصرف کننده : 140.5 درهم امارات
روش مصرف : تا 4 کپسول در روز ، هر بار 1 کپسول بلافاصله قبل از وعده غذایی  یا میان وعده به همراه آب مصرف شود.
مکمل لاغری و کم کردن جذب چربی از کربوهیدراتها


ادامه مطلب


درباره : foreverliving ,محصولات کنترل وزن ,
برچسب ها :فوراور لین ,forever lean ,مکمل لاغری طبیعی ,مکمل لوبیای سبز ,مکمل حاوی کاکتوس خاردار ,مکمل کرومیوم ,مکمل تنظیم کننده جذب چربی ,قرصهای لاغری ,قرص لاغري مناسب ديابتيها ,قرص لاغري كاملا طبيعي ,قرص لاغري بدون عوارض ,تعديل كننده قند خون ,
بازدید : 1131
[ دوشنبه 27 مهر 1394 ] [ 21:29 ] [ نویسنده : ِDiamond Centurion Manager ] | نظرات ()

•حاوی HCA ، مسدود کننده سنتز چربی و کاهش دهنده طبيعی اشتهای کاذب

• مفيد و مؤثر در کاهش وزن

• تهيه شده از ميوه درخت گارسينيا کامبوجيا Garcinia Cambogia يا همان (تمبر هندی ) از پوست خشکيده ميوه اين درخت برای توليد هيدروکسی سيتريک اسيد ( Hydroxycitric Acid (HCA استفاده می شود.

• حاوی سويا

•HCA مانع تبديل کالری به چربی توسط آنزيم ها می شود.، در متابوليسم طبيعی يک وعده غذايی، کالری اضافی کربوهيدراتها که برای توليد انرژی استفاده نمی شود يا به صورت گليکوژن ذخيره نمی شود ، در جگر به چربی تبديل می شود.. HCA زمانيکه گليکوژن کافی در جگر ايجاد و ذخيره شد، يک پيام سيری به مغز ارسال کرده، اشتها به خوردن غذای بيشتر را فرو می نشاند.

• محتوی: ۷۰ قرص

قیمت برای مصرف کننده : 110.5 درهم امارات

مکمل طبیعی لاغری



ادامه مطلب


درباره : foreverliving ,محصولات کنترل وزن ,
برچسب ها :Forever Garcinia Plus ,فوراور گارسینیا پلاس ,گارسینیا پلاس ,garcinia plus ,Garcinia Cambogia ,قرص لاغری طبیعی گارسینیا کامبوجیا ,کاهش دهنده طبیعی اشتهای کاذب ,چربی کبد ,رفع چربی کبد ,مکمل رفع چربی کبد ,کبد چرب ,قرص کاهش اشتها ,مکمل کاهش اشتها ,کاهش دهنده طبیعی اشتها ,رفع اشتهای کاذب ,مکمل گارسینیا کامبوجیا ,گياه گارسينيا كامبوجيا ,
بازدید : 3006
[ دوشنبه 27 مهر 1394 ] [ 21:23 ] [ نویسنده : ِDiamond Centurion Manager ] | نظرات ()

• جايگزين کامل يک وعده يا ميان وعده غذايی

• کمک به کنترل وزن به عنوان غذايی با کالری کنترل شده

• حاوی ويتامينها، مواد معدنی مورد نياز بدن، آمينو اسيدها و آنزيم ها

• دارای فسفر جهت بهبود سطح انرژی بدن با سرعت بخشيدن به متابوليسم چربی ها و کربوهيدراتها و کمک به بدن در تنظيم فشارخون بالا

• دارای پتاسيم جهت بهبود عملکرد سيستم قلبی- عروقی، سيستم عصبی ، بهبود فعاليت ماهيچه ها و رفع استرس های جسمی و روحی

• حاوی بادام زمينی، شير و سويا

• دارای فقط ۲۳۰ کالری در هر قالب

• محتوی: ۵۷ گرم

قیمت برای مصرف کننده : 11 درهم امارات

نکته : بیش از 2 وعده غذایی را با این محصول جایگزین نکنید ، وعده سوم حتماً باید غذا خورده شود.

شکلات انرژی زا مخصوص کنترل وزن یا ورزشکاران



لینک ثابت

درباره : foreverliving ,محصولات کنترل وزن ,
برچسب ها :forever fast break bar ,فوراور فست بریک بار ,فست بریک ,شکلات انرژی زا ,شکلات ورزشی مخصوص دوچرخه سواران ,شکلات مخصوص بسکتبالیستها ,شکلات کاملا طبیعی ,fast break ,انرژی زا ,
بازدید : 233
[ دوشنبه 27 مهر 1394 ] [ 19:31 ] [ نویسنده : ِDiamond Centurion Manager ] | نظرات ()

فوراِور لايت اولترا 
حاوي آمينوتوئين® ††
وانيلي و شكلاتي
(Forever Lite Ultra)

فوراِور لايت اولترا حاوی آمینوتوئین با دو طعم شکلاتی و وانیلی است که می تواند مكملي سالم و عالي براي سبك زندگي شما بر پايه محصولات فوراِور ليوينگ باشد. فوراِورلايت اولترا، اندیشه ای جديد را با تكنولوژي نوین در هم آميخته تا به حفظ سبك زندگي و رژيم غذايي سالم تان كمك نماید. 
دو بار مصرف روزانه فوراِور لايت اولترا كه طبق دستور العمل، با شير فاقد چربي آماده مي شود،صد درصد ويتامين ها و مواد معدني و مغذي مورد نياز مصرف روزانه هر فرد (طبق جدول اطلاعات تكميلي محصول) را تامين مي كند. فوراِور لايت اولترا، ۱۸ آمينو اسيد مهم، از جمله آمينو اسيدهاي پايه اي و غير پايه اي و مشتقات زنجيره اي آنها را تامين مي نماید. 
به علاوه، فوراِور لايت اولترا، بخش مهمي از برنامه كلین ۹ نيز هست. اين محصول به شما امكان مي دهد تا خودتان مسير سلامتي تان را تعيين كنيد و به شيوه اي موثر و پايدار، مديريت وزن تان را در دست بگيريد.


تركيبات محصول وانيلي: ايزولات پروتوين سويا، فراكتوز، فراكتو ليگو ساكاريد، دي كلسيم فسفات، طعم دهنده طبيعي وانيل، صمغ گواران، آمينو ژن ®†† (تركيب انحصاري و تجاري پروتيز)، روغن كافيشه، لسيتين سويا، دي سديم فسفات، اسيد اسكوربيك، ساكرالوز، دي آلفا توكوفريل استات، بيوتين، بتا كاروتين، نياسين آميد، ويتامين آ پالميتات، اكسيد زينك، دي كلسيم پنتوتينات، پتاسيم يوديد، ويتامين د۳، پيريدوكسين هيدرو كلوريد، مخمر آبجو، تيامين هيدرو كلوريد، سيانوكوبالامين، ريبو فلاوين، اسيد فوليك، اسپيرولينا، كلريد كروم، سلنيت سديم؛ حاوي سويا.
تركيبات محصول شكلاتي: ايزولات پروتوين سويا، طعم دهنده طبيعي شكلاتي، پودر كاكائو، فراكتو ليگو ساكاريد، دي كلسيم فسفات، فراكتوز، صمغ گواران، آمينو ژن ® (تركيب انحصاري و تجاري پروتيز)، روغن كافيشه، لسيتين سويا، ساكرالوز، اسيد اسكوربيك، دي آلفا توكوفريل استات، دي سديم فسفات، بيوتين، نياسين آميد، بتا كاروتين، ويتامين آ پالميتات، اكسيد زينك، دي كلسيم پنتوتينات، پتاسيم يوديد، ويتامين د۳، پيريدوكسين هيدرو كلوريد، مخمر آبجو، تيامين هيدرو كلوريد، سيانوكوبالامين، ريبو فلاوين، اسيد فوليك، كلريد كروم، اسپيرولينا، سلنيت سديم؛ حاوي سويا.
هم آمينوتوئين و هم آمينوژن به عنوان علايم تجاري صنايع تري آركو به ثبت رسيده اند. آمينوژن تحت قانون حقوق انحصاري اختراعات ايالات متحده به شماره ۴۲۲-۳۸۷-۵ به ثبت رسيده است. 

روش استفاده: يك قاشق از محصول را با ۱۰ اونس(تقریباً ۳۰۰ میلی لیتر) شير فاقد چربي مخلوط كنيد. از قاشقي كه به عنوان پيمانه در اين محصول قرار داده شده است، استفاده نماييد. مي توانيد تكه هاي يخ يا ميوه جات را نيز به اين مخلوط اضافه كنيد. قبل از هر بار مصرف، قوطي را تكان دهيد.

محتوي ۵۲۴ گرم مكمل غذايي (هر قوطي حاوي مكمل براي مصرف حدوداً ۲۱ وعده است).

قیمت مصرف کننده : 149 درهم امارات

وانیلی : کد324

شکلاتی : کد325

براي نمايش جدول اطلاعات تكميلي غذايي اين محصول به ادامه مطب مراجعه نماييد

 

مکمل کنترل وزن طبیعی و امریکایی



ادامه مطلب


درباره : foreverliving ,محصولات کنترل وزن ,
برچسب ها :forever lite ultra with aminotein ,Forever Lite Ultra ,فوراورلایت الترا ,فوراورلایت الترا ویس امینوتئین ,مکمل لاغری طبیعی ,مکمل لاغری با امینوتئین ,آمینواسیدها ,مکمل کنترل وزن ,پودر ورزشي بانوان ,مكمل كنترل وزن مناسب ديابتيها ,مكمل افزايش وزن و حجم عضلاني ,مكمل پروتئين و آمينو اسيدها ,مكمل آمينو طبيعي ,آمينوتئين ,آرجي پلاس ,
بازدید : 754
[ دوشنبه 27 مهر 1394 ] [ 18:57 ] [ نویسنده : ِDiamond Centurion Manager ] | نظرات ()

ارسال ایمیل تبلیغاتی‚ایمیل مارکتینگ‚تبلیغ ایمیلی

 

mailsender


سالانه ميلياردها دلار در صنعت تبليغات آنلاين هزينه مي‌شود اما با وجود اين در ايران هنوز اين نوع تبليغات براي صاحبان مشاغل و تجارت، متداول و شناخته شده نيست.
حتي مي‌توان اذعان كرد هنوز تبليغات در محيط آنلاين و فضاي سايبر خيلي از سوي كنسرسيوم‌هاي تبليغاتي به رسميت شناخته نشده است.

اگر از شركت‌هاي تبليغات بخواهيد ليست تبليغاتي خود را ارائه دهند به شما خواهند گفت كه براي تبليغات در سطح شهر قرارداد داريم‌ اما‌هيچ جا و رديفي براي تبليغات سايبر در ايران وجود ندارد.

عنوان تبليغات آنلاين در ليست شركت‌هاي تبليغاتي ايران كاملاً خالي است. علت اين امر عمدتا، به ويژگي وب‌سايت‌هاي ايراني باز مي‌گردد كه عموماً بازديدكننده زيادي ندارند، يعني كاربران اينترنت در ايران سايت‌هاي مختلف را به‌صورت پراكنده بازديد مي‌كنند. هيچ سايتي در ايران نيست كه به‌صورت ثابت بازديد‌كننده داشته باشد. اغلب سايت‌ها معمولاً بين 5هزار تا 10هزار بازديد‌كننده در روز دارند.
اين ويژگي سبب مي‌شود كه تأثيرگذاري سايت‌ها براي تبليغات خيلي كم باشد، درحالي‌كه در تبليغات محيطي، روزانه چند ميليون نفر تابلو و بيلبورد را مي‌بينند. پس مشكل نخست، عدم‌تمركز بازديدكننده در وب‌سايت‌هاست كه يك سايت محوري يا سايت‌هاي بزرگ حمايت‌كننده را در اختيار ندارند. اين خلأ را وبلاگ‌سرويس‌ها سعي كرده‌اند جبران كنند.
مثلاًپرشين بلاگ و بلاگفا يك بستة تبليغاتي را دريافت و روي هزاران و بلاگ آن را به نمايش مي‌گذارد. هيچ شركت تبليغاتي ليست blogfa يا برخي سرويس‌دهنده‌هاي تبليغاتي را به‌عنوان فضاي تبليغاتي نمي‌شناسد. اين سرويس‌دهنده‌ها خود مستقيم به‌عنوان رسانه تبليغات را جذب مي‌كنند. برخي براي حل مشكل پيشنهادي ارائه دادند كه سايت‌ها تشكيل كنسرسيوم بدهند. چندين سايت به‌صورت مشترك تبليغ خاصي را نمايش دهند. در ازاي آن از آن مؤسسه يا مجتمع مبلغ را دريافت كنند. اين طرح نيز تا‌كنون موفق نبوده است.
سايت‌هاي بزرگ رسانه هم كه انتظار مي‌رود كه پيشگام تبليغات آنلاين باشند، متأسفانه به اندازه كافي بازديد‌كننده ندارند. مثلا سايت‌هاي صدا و سيما به قدري متكثر و مختلف هستند كه بازديد‌كننده با سايت‌هاي پراكنده مواجه است و در نتيجه بازديد‌كنندگان پراكنده مي‌شوند. رسانه‌هاي بزرگ دنيا نظير CNN، BBC، فاكس نيوز به تنهايي خود حجم عظيمي از تبليغات را جذب و ارائه مي‌دهند. ما در كشور رسانه‌هاي غول پيكر نداريم تا به تنهايي وظيفه تبليغاتي را انجام دهند. متأسفانه اين خلأ‌ها آسيب‌هاي بزرگي به محيط سايبر وارد كرده است. چرا كه تبليغات نبض درآمدي يك رسانه است.
اگر يك رسانه تبليغات مناسب را در اختيار نداشته باشد، آسيب مي‌بيند. آگهي‌دهندگان نيز حاضر نيستند در فضاي سايبر تبليغ كنند و در واقع به Feed back و بازتاب آن اطمينان ندارند. از سوي ديگر تبليغات در محيط سايبر محدوديت‌هاي ذاتي دارد. برخي كالاها را نمي‌توان در محيط سايبر تبليغ كرد. نوع تبليغات در محيط سايبر بايد از نوع آنلاين باشد. مثلاً خدماتISP و وب‌سايت‌هاي سازمان‌هاي گوناگون را مي‌توان در محيط سايبر تبليغ كرد. بانك‌ها مي‌توانند از طريق تبليغ در وب‌سايت‌ها، مخاطب را به سمت وب‌سايت الكترونيكي خود جذب كنند.
به‌طور كلي تمام سازمان‌هايي كه خدمات الكترونيك دارند مي‌توانند تبليغات خود را در محيط آنلاين به ساير وب‌سايت‌ها ارائه دهند. تبليغات كالاهاي واقعي در محيط سايبر خيلي جذاب نيست. كاربران اينترنتي براي اتصال به اينترنت هزينه مي‌پردازند، پس به راحتي حاضر نيستند زمان خود را صرف ديدن تبليغات كنند. تنها حاضرند تبليغاتي را دنبال كنند كه براي آنها نفع داشته باشد.
 شركت‌هاي تبليغاتي
كمپاني‌ها و ناشران براساس واقعيت بازار عمل مي‌كنند. معمولاً كمپاني‌هاي تبليغاتي به بازخورد و Feed back از سوي مخاطبان توجه دارند. اگر تبليغات را روي بيلبوردها و در رسانه‌هاي شهري انجام مي‌دهند به سبب افزايش فروش آن كالا پس از تبليغ است.
در واقع آنها حاضرند دوباره براي رسانه‌هاي شهري هزينه بپردازند. سنجش تأثير تبليغ در محيط سايبر بسيار دشوار است. نمي‌توان به راحتي اظهارنظر كرد كه تبليغ خاص كالا چند درصد بر فروش كالاي تبليغي تأثير گذاشته است. به راحتي نمي‌توان گفت چنددرصد از افزايش فروش يك نوع كالاي تبليغي مربوط به تبليغات آنلاين است. اين امر در مورد تلويزيون به راحتي قابل سنجش است. در محيط آنلاين اين سنجش بسيار دشوار و تأثير‌گذاري تبليغ نيز طولاني مدت است. مي‌توان به مشكلات زيرساخت‌هاي اينترنت در كشور نيز اشاره كرد. در كره‌جنوبي اينترنت رايگان راحت در اختيار افراد قرار دارد و افراد با چندين دسترسي راحت‌تر به سمت تبليغات آنلاين مي‌روند. مشكل ديگر آن است كه كاربران دچار تبليغات ناخواسته و Spam مي‌شوند. اين امر موجب حس انزجار و مزاحمت در محيط سايبر مي‌شود.
هوشيارانه‌ترين تبليغات اينترنتي را گوگل انجام مي‌دهد. معمولا اغلب كاربران محتواي خاصي را مبادله مي‌كنند و آنگاه گوگل تبليغي را براي فرد نمايش مي‌دهد كه متناسب با محتواهاي مبادله شده است. اين نوع تبليغات به‌گونه‌اي سفارشي و پالايش شده در اختيار كاربر قرار مي‌گيرد كه براي كاربر احساس مزاحمت ايجاد نمي‌كند و كاربر آن را به راحتي مي‌پذيرد. بايد تبليغات در فضاي سايبر از حالت مزاحمت خارج و با توجه به علايق و سلايق افراد براي آنها تبليغ شود. همچنين رسانه سايبر نيز مخاطبان خاص خود را دارد. خيلي از افراد معتقدند كه رسانه‌هاي ديجيتال موجب شكاف طبقاتي بين افراد مي‌شودچرا كه همه اقشار دسترسي به اينترنت و تبليغات آنلاين ندارند.
تبليغات آنلاين، مخاطباني را هدف قرار مي‌دهد كه از سطح سواد و درآمد بالاتري برخوردارند. طبيعتاً كساني كه خواهان تبليغ كالاي توليدي هستند، هيچ تمايلي به اين طبقه‌بندي ندارند. درحالي‌كه تبليغات آنلاين با مخاطبان خاص خود اقشار ديگري نظير كودكان، زنان خانه دار و افراد بي‌سواد‌ را در بر نمي‌گيرد. البته اين امر مزيتي را نيز به همراه دارد و ارائه‌دهنده تبليغ با مخاطب پالايش شده در تبليغات اينترنتي روبه‌رو است. تبليغات آموزشي نظير آموزش كلاس زبان و... در محيط سايبر بهتر مي‌تواند عمل كند. تبليغات مرتبط با خدمات آنلاين و الكترونيك در محيط سايبر بهتر از تبليغ در سطح شهرو ‌‌روي بدنه اتوبوس ‌است.
تعاملي بودن به‌عنوان ويژگي اصلي رسانه‌هاي آنلاين است كه اكثر دانشمندان و صاحب‌نظران ارتباطات از آن به‌عنوان بهترين ويژگي محيط سايبر ياد مي‌كنند. تعاملي بودن به بازخورد و Feed back مخاطب اشاره مي‌كند به اين ترتيب كه مخاطب تبليغ را دنبال و نسبت به آن واكنش نشان مي‌دهد.
اين نوع تبليغ از طريق تكنولوژي‌هاي گوناگون نظير ارسال Email، انتشار پيام و حضور در chat room و شبكه‌هاي اجتماعي انجام مي‌شود. اين امكانات در فضاي سايبر به كاربر اجازه مي‌دهد با منتشر كننده پيام تبليغاتي ارتباط برقرار كند و كاربر در خدمات آنلاين مستقيماً به سراغ كالاي مورد نظر رفته و خريد لازم را انجام دهد. مثلا يك فروشگاه كتاب مي‌تواند تبليغات خود را در فضاي سايبر قرار دهد و در نهايت، كاربر با چند كليك، ثبت نام و پرداخت هزينه، كالاي خود را خريداري كند. اين امر همان قابليت تعاملي و interactive بودن است. سرعت خريد و بازخورد از سوي مخاطب بسيار بالا مي‌رود. خيلي از ناشران تبليغاتي، تبليغات را در فضاي سايبر به نمايش مي‌گذارند ولي قابليت دنبال كردن آن تبليغ براي مخاطب امكان پذير نيست. اين تبليغ، تبليغ در محيط سايبر با ديدگاه سنتي است.
مقتضيات تبليغ در دنياي سنتي، اكنون در محيط سايبر قابل رؤيت است. اگر تبليغات در محيط سايبر هدفمند باشد و ويژگي‌هاي تعاملي بودن، دنبال كردن، واكنش نشان دادن رعايت شود، يقيناً يكي از مؤثرترين نوع تبليغات خواهد بود. در محيط عمومي امكان دسترسي به صاحب تبليغ براي مخاطب فراهم نيست، مگر آنكه گوشه‌اي از آن تبليغ شماره پيامك و سايت مورد نظر ذكر شده باشد و مخاطب بتواند در خريد، قرعه كشي آن كالا پيگيري و مشاركت داشته باشد.
آگاهي از فضاي سايبر
در كشورهاي غربي به‌خوبي از ويژگي تعاملي بودن تبليغات در فضاي سايبر بهره‌مند مي‌شوند. همچنين سيستم پرداخت الكترونيك از طريق كارت‌هاي هوشمند و credit card بسيار قوي است. بسياري از شركت‌ها، خدمات و سرويس‌هاي خود را در فضاي سايبر ارائه مي‌دهند، بسياري از كالاها در فضاي آنلاين تبليغ مي‌شود و بعد به فروش مي‌رسد. آن فعاليتي كه در محيط عادي قابل انجام است امروزه به محيط آنلاين راه يافته و افراد با تبليغ همان كالا در محيط سايبر مواجه‌اند.در كشور ايران اين تبليغ بسيار انگشت شمار و در غرب بسيار فراوان است. اين امر به سبب زيرساخت‌هاي بانكي در كشور است. يكي از آسيب‌هاي اصلي در تبليغات الكترونيك وآنلاين، فقدان زيرساخت‌هاي بانكي و سيستم‌هاي پرداخت الكترونيك است. در بسياري از كشورهاي دنيا هر نوع كالا و خدمات را مي‌توان با پرداخت الكترونيك دريافت كرد و تنها به خدمات آنلاين محدود نمي‌شود.
در كشور ايران با رشد سيستم پرداخت الكترونيك مي‌توان شاهد رشد تبليغات آنلاين بود بنابر اين بسياري از آسيب‌ها ناشي از نبود سيستم تجارت الكترونيك است. واقعا چند شركت در كشور موجود است كه از طريق وب با يكديگر آشنا شده و مبادله مي‌كنند. متأسفانه هنوز اعتماد به چنين سيستم‌هايي در كشور وجود ندارد حتي زيرساخت كپي‌رايت و زيرساخت قوانين، نيز چندان مناسب نيست. متأسفانه بسياري از سازمان‌ها حتي شيوه‌هايي نظير ايميل و فاكس را هنوز نپذيرفته‌اند و بايد حتما تأييديه فاكس را فرستاد. هنوز اعتماد كافي به ابزار‌هاي الكترونيك وجود ندارد.
زيرساخت‌ها به چند بخش فني، آموزشي، حقوقي و قانون تقسيم مي‌شوند. تا زماني كه در كشور بانكداري و تجارت الكترونيك نباشد، چگونه مي‌توان خواهان رشد تبليغات الكترونيك شد؟ تبليغات سايبر پديده‌اي مجزا نيست و مرتبط با ساير بخش‌هاي الكترونيكي كشور است. براي دستيابي به اين هدف، افراد بايد آموزش لازم را ديده و همچنين به پرداخت الكترونيك دسترسي داشته باشند، شركت‌ها و بخش‌هاي تجاري نيز با ابزارهاي الكترونيك آشنايي داشته تا مبادلات انجام شود و مشتري از طريق وب با شركت‌ها و كالاها آشنا شده باشد. در واقع تبليغات به‌خودي خود هدف نيست بلكه هدف كسب و كار و تجارت است. مطمئن باشيد حجم عددي تبليغات سايبر و الكترونيك در ايران بي‌تناسب با حجم عددي تجارت الكترونيك نيست.

 



تعرفه های ايميل مارکتينگ

ایمیلهای تبلیغاتی خود را به ما بسپارید با چندین روش مختلف و مجرب

 

پلن اول : ارسال از طريق گروه ياهو و جيميل با  تعداد تقريبي 260000 نفر : 35000 تومان

پلن دوم : ارسال از طريق گروه ياهو و جيميل با تعداد تقريبي 670000 نفر : 70000 تومان

پلن سوم : ارسال از طريق گروه ياهو و جيميل با تعداد تقريبي 995000 نفر 100000 تومان

پلن چهار : ارسال از طريق سرور خصوصي ما : 10000 نفر 30000 تومان

پلن پنج : ارسال از طريق سرور خصوصي ما : 50000 نفر 100000 تومان

پلن شش : ارسال از طريق سرور خصوصي ما : بيشز از 310000 نفر 300000 تومان

پلن طلايي : ارسال به تمام گروه هاي ياهو و جيميل و ارسال از طريق سرور به تمام بانك فعال ما : با هدف جذب مشتري و فروش و افزايش بازديد سايت قيمت 750000 تومان 

كليه ارسالها حداقل 24 ساعت زمان و حداكثر 10روز كاري زمان ميبرند

 تنها راز موفقیت دوام آوردن است فكرنميكنم براي معرفي برند شما و يا محصولات شما در عرصه اينترنت مبالغ فوق بالا باشد تنها كافيست با اعتماد به ما و صبر و حوصله اين تبليغات رو شروع نماييد

پيشنهاد مهم:

ابتدا با تعداد كم شروع نمائيد، با اين روش مي توانيد از بازخورد نامه هاي ارسالي و همچنين نظرات مشتريان در خصوص تبليغات خود بهترين متن تبليغاتي را ايجاد نموده و سپس اقدام به ارسال انبوه نمائيد.
درباره ايميل مارکتينگ
آداب و روش ارسال ايميل کارآمد
طي  ده سال  گذشته،  ايميل به  يکي از  حياتي  ترين ابزارهاي  ارتباطي  در محل  کار تبديل  شده است. سرعت،  قابليت  دسترسي و  سودمندي  اين ابزار  ارتباطي،  باعث شده  که مورد  استفاده  ميليون ها  نفر در  سراسر  جهان قرار  گيرد.
متاسفانه، با اينکه يکي از بهترين ابزارهاي ارتباطي است، اگر نادرست مورد استفاده قرار گيرد، باعث اتلاف وقت نيز خواهد شد.
در اين مقاله مي خواهيم به شما کمک کنيم تا راه و روش ايميل زدن به روشي کارآمد را ياد بگيريد، و بتوانيد قابليت هاي آن را تا حد ممکن بالا ببريد.
 عنوانی مناسب و مشخص انتخاب کنید
هرگز  هيچ ايميلي  را بدون  عنوان ارسال  نکنيد. يک  عنوان واضح  و ماهرانه  باعث ميشود  گيرنده به  سرعت تشخيص  دهد که  ايميل مربوطه  با کار  آنها در  ارتباط است  يا خير. اين  مسئله به  آنها کمک  مي کند  تا بدون  خواندن کل  پيام موجود  در ايميل،  از روي  عنوان بتوانند  برنامه ها  و وظايف  روزانه ي  خود را  اولويت بندي  کنند.
عنوان ايميل بايد خاص باشد و بتواند موضوع ايميل را به طور خلاصه بيان کند. براي مثال، ايميلي که براي استخدام تعدادي کارگر براي کار در مؤسسه خيريه محلي زده ميشود بايد عنواني اين چنيني داشته باشد:
"موسسه خيريه: داوطلبان علاقه مند جواب دهند"
نه چيزي مثل
"به تعدادي داوطلب نيازمنديم"
اگر به پيامي با عنواني ناواضح و نامشخص پاسخ مي دهيد، توضيح خود را نيز در آخر عنوان اضافه کنيد. اين مسئله باعث مي شود که گيرنده ايميل را به عنوان پاسخي به ايميل خود بشناسد، و موضوع را براي گيرنده هاي ديگر که ممکن است به ليست گيرنده هاي ايميل اضافه شوند حل خواهد کرد. عادت کنيد تا به همه ي کساني که ايميل هاي بدون عنوان به شما م فرستند، پاسخي داده و اين نکته را به آنها گوشزد کنيد که براي دفعات بعدي براي ايميل هاي خود عنواني بگنجانند.
▪ نکات اصلي:
عنواني براي ايميل خود انتخاب کنيد، که موضوع پيغام را به طور خلاصه بيان کند.
ديگران را ترغيب کنيد تا آنها نيز عنوان هايي مناسب براي ايميل هاي خود انتخاب کنند تا در آينده از اتلاف وقت هر دو طرف شما جلوگيري شود.
 ● از ارسال بی رویه ی ایمیل به افراد زیاد خودداری کنید
برخي  افراد دوست  دارند تا  از همه  ي پيشرفت  ها باخبر  باشند. متاسفانه،  اين مسئله  به آنها  اين بهانه  را مي  دهد که  هرچه را  که به  دست يا  مغزشان مي  رسد به  سايرين بفرستند.
سعي کنيد خود همه چيز را نخوانيد و مسئوليت بررسي اطلاعات جديد را به سايرين واگذار کنيد. در مواردي که ايميلي که قصد داريد آن را به همه ارسال کنيد، مربوط به کارتان باشد، در انتخاب عنواني استاندارد و مناسب بسيار دقت کنيد.
 نکات اصلي:
ـ از ارسال بيش از حد يک ايميل به افراد مختلف اجتناب کنيد.
ـ عنواني درخور و مناسب براي اينگونه ايميل ها درنظر بگيريد.
 پیامها را به دسته های معین و متعارف تقسیم کنید
بسياري  از ما  ايميل هايي  مرتب و  روتين دريافت  مي کنيم،  که به  کار ما  و يا  به علايق  ما مربوط  است، اما  آنقدر مهم  نيستند که  فوراً به  آنها رسيدگي  کنيم. اين  ايميل ها  معمولاً حاوي  اخبار يا  اطلاعاتي است  که دوست  داريد از  آنها باخبر  باشيم اما  نميخواهيم درون  صندوق پستي ( Inbox) را  پر کند.
آن افرادي که تعداد زيادي از اين پيامها دريافت ميکنند، مي توانند فيلترهايي بسازند که اين ايميل را برحسب ويژگي هايشان به طور اتوماتيک دسته بندي کند. اکثر برنامه هاي ايميل به کاربران اين امکان را مي دهد تا بتوانند از ميان اين دسته ها جستجو کنند و پيام مورد نظر خود را پيدا کنند.
براي استفاده ي بهينه از زمان و مکان، بهتر است که فيلترهايي طرح ريزي کنيد که با جستجوي کلمات اصلي در موضوع و عنوان اين ايميل ها، ايميل مربوطه يافت شود.
▪ نکات اصلي:
فيلتر کردن به شما امکان مي دهد تا صندوق پستي خود را از هرج و مرج و بينظمي نجات دهيد.
● مرتباً ایمیل خود را چک کنید
برخي افراد براي متمرکز شدن نياز به زمان دارند يا اينکه در انجام کارهايشان کارآمد نخواهند بود. اگر هر   ۲۰   ثانيه يکبار بخواهيد ايميلتان را چک کنيد، خواهيد ديد که همه روز خود را به اين کار اختصاص داده ايد و وقتتان به کلي هدر شده است.
براي بررسي ايميل خود و چک کردن پيغام هاي جديد، بايد فواصل مشخص تنظيم کنيد. وقتي براي چک کردن آنها وقت مي گذاريد، سعي کنيد تا آنجا که مي توانيد همان موقع به آنها پاسخ دهيد.
اگر پاسخ گويي به پيامها را به تعويق بيندازيد، بسياري از اين پيامها به طور کلي به فراموشي سپرده مي شوند و وقت براي پاسخ گويي به همه ي آنها نخواهيد داشت. پس نگذاريد ايميل هاي جديد آنقدر روي هم تلنبار شوند تا يکسري از آنها به کلي مدفون شوند. از اينها گذشته، اين دنيا، دنياي سرعت است، پس نبايد وقت را هدر دهيد.
▪ نکات اصلي:
ـ با چک کردن مرتب ايميل ها، از درهم و برهم شدن آنها جلوگيري کنيد.
ـ تا آنجا که مي توانيد زودتر به ايميل هاي دريافتي پاسخ دهيد.
  ● برای پیامهای رسمی از بولِت (Bullet) استفاده کنید
براي نوشتن پيام به همکاران اداري خود، بهتر است تا مطالب را به صورت نکات مجزا درآورده و آنها را به صورت نکات بولِت دار بنويسيد. با اينکار خواننده سريعتر مي تواند ايميل را خوانده و پي به مطالب آن ببرد. اگر ايميل بين همکاران داخلي نوشته ميشود که به خوبي يکديگر را مي شناسند، نيازي به نوشتن ايميل ها به اين حالت رسمي خارجي نيست.
ايميل هاي خارجي به مشتريان و ارباب رجوع ها بايد مثل نامه ها و فکس هاي رسمي به مشتريان تلقي شود. پس اينگونه ايميل ها را طوري بنويسيد گويي که قصد چاپ کردن آن را داريد، مگر اينکه با آن مشتري رابطه اي دوستانه و صميمي داشته باشيد.
 نکات اصلي:
ـ ايميل به همکاران را به صورت نکات بولِت دار بنويسيد.
ـ ايميل هاي خارجي را به صورت فرم نامه ها و فکس هاي رسمي و حرفه اي بنويسيد.

● از همه ی نشانه ها و ابزارهای لازم در نوشتن ایمیل استفاده کنید
وقتي ايميلي مي نويسيد که نياز به توجه فوري دارد، مي توانيد از نشانه هايي استفاده کنيد که اين پيام را به گيرنده برساند، اين نشانه ها فقط به همين جهت طراحي شده اند.
با استفاده از اين نشانه ها و علائم قادر خواهيد بود که توجه گيرنده را به خوبي جلب کنيد و به هدف خود برسيد.
همچنين مي توانيد اين موضوع را به صورت کوتاه در عنوان ايميل ذکر کنيد، تا باز توانسته باشيد توجه گيرنده را به طريقي به پيام خود جلب کنيد.
 نکات اصلي:
براي نوشتن ايميل هاي خود، در صورت لزون از نشانه ها و علائم نوشتاري استفاده کنيد.
● الصاقات (Attachments) حجیم را از هم جدا کنید
آيا تا به حال به فايلي برخورد داشته ايد که الصاق کردن آن به ايميل دشوار بوده باشد؟ براي سهولت کار مي توانيد اين فايل ها را کم حجم تر کنيد تا بارکردن آن در ايميل وقت کمتري ببرد. حتماً در متن پيام درمورد اين الصاقات براي گيرنده توضيح دهيد. با ارائه ي اطلاعات کافي درمورد آنها به گيرنده اين امکان را مي دهيد تا تشخيص دهد فايل مورد نظر ارزش باز کردن را دارد يا خير.
همچنين براي پايين آوردن سايز فايل هاي حجيم، مي توانيد آنها را zip يا فشرده کنيد تا براي بارکردن آنها وقتتان هدر نرود. اما به گيرنده يادآور شويد تا آنها را unzip کند.
 نکات اصلي:
ـ براي ارسال فايل هاي حجيم بسيار محتاط باشيد.
ـ محتواي فايل هاي ارسالي را براي گيرنده توضيح دهيد.
 ایمیل هایی کارآمد و موثر
اين روزها ايميل زدن يکي از پرطرفدارترين و رايج ترين ابزار برقراري ارتباط گرديده است. اگر به درستي انجام شود، مي تواند هم در وقت و هم در پول شما صرفه جويي کند. اما اگر نادرست استفاده شود، بر هزينه هاي شما اضافه هم مي کند. پس با به کار گيري نکاتي که دراين مقاله آورده شد، راه و روش ايميل زدن به طريق صحيح را ياد گرفته و تمرين کنيد تا کارکردتان در محل کار افزايش يابد.

 shahramdelkash@gmail.com

v_p_ncustomer@yahoo.com

 09358634828

 



لینک ثابت

درباره : foreverliving ,تبليغات ,ارسال ايميل انبوه ,
برچسب ها :ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی ,ارائه اسکریپت ارسال ایمیل ,تبلیغات توسط ایمیل ,افزایش رنک توسط ارسال ایمیل ,ارسال ایمیل انبوه ارزان ,میلسندر ,ارسال هدفمند ایمیل انبوه ,تبليغات ايميلي ,ارسال ايميل انبوه تبليغاتي از طريق سرور خصوصي ,ارسال ايميل گروهي ,
بازدید : 574
[ دوشنبه 27 مهر 1394 ] [ 18:27 ] [ نویسنده : ِDiamond Centurion Manager ] | نظرات ()
حجامت و فواید آن
خواص حجامت ,حجامت درمنزل,فصل خوب حجامت,

 

حجامت یک روش درمانی آزموده شده است که بر اساس قدیمی ترین سند موجود از ۳۳۰۰ سال قبل از میلاد مسیح در مقدونیه انجام می شده است. بعدها از مقدونیه به یونان باستان رخنه کرد به گونه ای که در آن زمان ملاک شاخص بودن یک پزشک ، مهارت حجامت کردن و داشتن ابزار آن بوده است .
با ظهور اسلام، حجامت مورد تأیید و تاکید فراوان پیامبر اسلام (ص) و امامان معصوم (علیهم السلام) قرار گرفت. (بیش از ۶۰۰ روایت در مورد حجامت جمع آوری شده است.)
در ایران هم حجامت جایگاه ویژه ای در فرهنگ مردم داشته و جزیی از اعتقادات مردم بوده است. به گونه ای که حکمای بزرگی همچون ابو علی سینا در کتاب قانون و زکریای رازی و حکیم جرجانی در کتاب ذخیره خوارزمشاهی حجامت را از ارکان درمان محسوب نموده و تقریباً برای درمان تمام بیماریها حجامت و بادکش را تجویز نموده اند .
حجامت هیچ آسیبی به بافتهای بدن وارد نمی نماید و بصورت ریشه ای بیماری مورد نظر را کنترل و درمان مینماید. همچنین روی سایر بیماریهای فرد نیز تأثیر مثبت داشته و فواید جانبی دارد .
پیامبر اکرم (ص) فرموده اند: در شب معراج وقتی به آسمان هفتم صعود کردم هیچ ملکی از ملائک از من گذر نکرد مگر اینکه گفت: ای محمد حجامت کن و امتت را به حجامت کردن و خوردن سیاه دانه امر بفرما. ” تفسیر المیزان سوره اسراء آیه ۱ “
مواضع انجام حجامت که در طب اسلامی و طب سنتی بدان اشاره شده است شامل بین دو کتف، سر، ساقین، کلیه و سایر موضعهای ضروری می باشند.
طی بررسی های مقدماتی که بر روی پرونده های بیماران حجامت شده ( حدود ۱۵۰٫۰۰۰ بیمار) بعمل آمده است، پاسخ درمانی و رضایت بیماران بین ۶۰ الی ۹۵ درصد ارزیابی شده است که آمار بسیار قابل توجهی در مقیاس باسایر مکاتب درمانی طب مکمل و مدرن می باشد .

مزیت حجامت بر داروهای شیمیایی و روشهای جراحی

• هیچ گونه عوارض جانبی ندارد .
• بسیار کم هزینه است .
• در تمام سنین قابل اجراست .
• بطورمستقل عمل میکند .
• بطور ریشه ای علت درد و مرض را از بین میبرد .
• درمانی هوشمند است و عوارض تخریبی در بدن ندارد .

نتایج و آثار درمانی حجامت

• تنظیم وتقویت سیستم ایمنی بدن
• تنظیم ترشحات غدد هورمونی بدن
• تنظیم دستگاه اعصاب خودکار ( سمپاتیک و پارا سمپاتیک )
• سم زدایی بدن
• کاهش کلسترول و چربی خون
• کاهش اوره و اسید اوریک خون
• کاهش قند خون
• افزایش اکسیژن رسانی به بافتها و عظلات
• افزایش ظرفیت ریه
• کاهش غلظت خون
• پیشگیری از تشکیل لخته خون در عروق
• کاهش التهاب در بافتها و سلولها
• افزایش جذب مواد لازم و افزایش دفع سموم بدن از طریق کلیه ها و روده ها
• افزایش آستانه تحمل درد بوسیله افزایش ترشح مخدرهای طبیعی بدن

  1. تقریباً بنابر نتایج مطالعات و تحقیقاتی که در کشورهای مختلف انجام پذیرفته است، حجامت تمام بیماریهای جسمی و روحی را بطور نسبی و در اغلب موارد بطور کامل درمان مینماید و در مواردی مکمل سایر درمانهاست که از جمله این بیماریها میتوان به موارد ذیل اشاره نمود :
  2.  سردردهای عصبی و میگرن
  3.  فشار خون و رفع غلظت خون
  4.  رفع چربی و قند و اوره خون
  5.  افزایش قدرت ایمنی بدن
  6.  رفع خواب رفتگی دست و پاها
  7.  رفع آلرژی و حساسیت ها
  8.  ناراحتیهای عادت ماهانه بانوان
  9.  افسردگی و کسالت بدن
  10.  اختلالات خواب
  11.  دیسک کمر و کمردرد
  12.  کهیر و اگزما
  13.  بیماریهای دهان و تبخال
  14.  ترک سیگار و ترک اعتیاد
  15.  تقویت بینایی چشم

حجامت یا اهدای خون

در حجامت با ایجاد مکش در بین ناحیه بین دو کتف و سپس خراش روی پوست حدود ۴۰ سی سی خون گیری انجام میگیرد، اما در اهدای خون حدود ۴۵۰ سی سی خون از وریدهای دست بوسیله سوزن گرفته میشود.
از جمله دلایلی که استقبال مردم از حجامت را علیرغم وجود امکان اهدای خون باعث شده است شامل موارد ذیل است :
رضایتمندی افراد از حال عمومیشان پس از حجامت
خروج میزان بیشتری چربی و اوره و ترکیبات زاید و بیماری زا از بدن نسبت به اهدای خون
استفاده از حجامت به عنوان روشی در درمان بیش از ۲۰۰ مورد بیماری
اثرات حفاظتی و پیشگیری از بیماریها در مقایسه با اهدای خون

توصیه های قبل از حجامت

o هیچگاه با شکم گرسنه حجامت نکنید .
o از ۱۲ ساعت قبل از حجامت سیگار کشیدن ممنوع است .
o یک ساعت قبل از حجامت شربت میوه یا آب انار یا عسل و یا ماءالشعیر و مایعات فراوان بنوشید.
o یک شبانه روزقبل از حجامت نزدیکی ( مقاربت جنسی ) ممنوع است.
o انجام حجامت در روزهای شنبه و دوشنبه یا پنجشنبه مطلوب تر است.
o حجامت کردن بانوان در ایام عادت ماهانه ممنوع است.
o حجامت در ماه مبارک رمضان بعد از افطار بلامانع است.
o حجامت برای افراد بلغمی مزاج مضر و ممنوع است.
o حجامت برای نوزادان و اطفال و نوجوانان ممنوعیتی ندارد.
o مصرف رژیمهای غذایی مصلح و منضج خاصیت حجامت را دهها برابر مینماید.

توصیه های بعد حجامت

o تا ۲۴ ساعت از سیگار کشیدن و انجام ورزش و کار های سنگین پرهیز نمایید.
o تا ۲۴ ساعت بعد از حجامت ماهی و تخم مرغ و لبنیات و غذای شور میل نکنید.
o برای از بین بردن جای زخم حجامت۳ شب متوالی قبل از خواب پنبه آغشته به شیر پاستوریزه را روی زخم بزنید و یا روزی ۲ مرتبه با لایه ای از عسل موضع را آغشته نمایید.
12 ساعت پس از حجامت میتوانید با آب خالی استحمام نمایید.
 6 ساعت اول پس از حجامت خوردن شربت عسل مطلوب است.
 خوردن انار، رب انار، سیاه دانه، زرشک سیاه، سماق و خاکشیر و عرق کاسنی سبب رقیق شدن خون میشود.
 در صورت کبود شدن یا متورم و دردناک شدن موضع حجامت، ۵ الی ۶ مرتبه در روز به مدت یک دقیقه بر روی موضع یخ بگذارید.
 عدم انجام مقاربت جنسی تا ۲۴ ساعت بعد از حجامت.

 

انجام کلیه امور درمانی طب سنتی درمنزل

09358634828

v_p_ncustomer@ya hoo.com

shahramdelkash@gm ail.com

 



لینک ثابت

درباره : طب سنتی ,حجامت ,
برچسب ها :فواید حجامت ,ایام خوب حجامت ,خواص حجامت ,درمان حجامت ,درمان سنتی ,حجامت در تهران ,حجامت در منزل ,حجامت درمانی ,
بازدید : 454
[ دوشنبه 27 مهر 1394 ] [ 16:13 ] [ نویسنده : ِDiamond Centurion Manager ] | نظرات ()

طب ايراني نوعي از طب طبيعي است و طب آلترناتيو مي باشد كه در كشور پهناور ايران به همت حكيمان بزرگي چون ابن سينا و جرجاني معماري و توسط طبيبان بيشماري طي قرنها اجرا و توسعه و تكميل شد. هر نوع روش بهداشتي و درماني كه در جاي جاي شهر و روستاي ايران مرسوم و تعريف شده است را مي توان طب ايراني ناميد.

طب سنتی‚حجامت در منزل

هر چند كه خود اين طب ايراني دو بخش طب افواهي و طب سنتي دارد كه بخش اول يعني طب افواهي ، مجموعه آداب و رسوم بهداشتي و درماني مردم عامي كوچه و بازار و اطلاعات طبي سينه به سينه منتقل شده در ميان نسلها را شامل شده است. بخش دوم يعني طب سنتي نظرات و آرا، حكما است كه بر مباني استوار علمي و تجربي بنا نهاده شده و در كتب و دستنوشته هاي آنان ذكر شده است و داراي مرجع و منبع مستند مي باشد.

به هر حال با افتخار مي گوييم طب ايراني برخاسته از ايران و ايرانيان بوده و براي هر ايراني و هر كس كه عشق ايراني دارد كاملا شناخته شده است.
 

طب ايراني برگرفته از از طب يوناني که بقراط حکيم و جالينوس پايه گذاران اصلي آن بوده اند، مي باشد که اطباء ايراني با تفکر و تدبر و اجتهادي منحصر بفرد ، در مکتب يوناني شاگردي کرده ولي به هيچ عنوان تقليدي کورکورانه نداشته اند و حتي به رفع نواقص طب يوناني پرداخته اند.
از پزشکان سرآمد طب ايراني مي توان از زکرياي رازي – بو علي سينا – اهوازي- عقيلي خراساني – و اخويني نام برد که خدمات علمي چشمگير و تاليفات بي شمار ايشان باعث شد طب پراکنده و مشوش يوناني منظم گردد و طب از حالت تئوري به شکل عملي وتجربي در آيد و علم الامراض که در واقع علت يابي و ريشه يابي بيماريهاست پا به عرصه وجود گذاشت که در طب يوناني نامي از آن برده نشده بود.
 

در قرن چهارم ميلادي شاهپور اول پادشاه ساساني «شهر علمي» جندي شاپور را بنا نهاد و با دعوت از اطباء ايراني و يوناني و تاسيس بيمارستان جندي شاپور با رياست و مديريت طبيبان ايراني اولين سيستم آموزش آکادميک طب و پزشکي را در جهان پايه گذاري کرد.
اين دوران مقارن ظهور پيامبر اسلام و سپس ادامه حکومت اسلامي توسط ائمه معصومين (ع) مي باشد که دستورات بهداشتي و طبي و نسخه هاي درماني صادر شده از جانب رسول اکرم و ائمه پشتوانه و مکمل بسيار محکمي براي غنا و تاييد طب ايراني بوده است و از همين جا طب ايراني ممزوج با طب اسلامي شده است.
در مورد حکماي بزرگ ايراني و عظمت کار آنان سخن گفتن مجال بسيار مي طلبد که به ذکر چند نکته اکتفا مي کنيم:
کتاب قانون بو علي سينا قريب به هفتصد سال در دانشکده هاي پزشکي اروپا تدريس شده و متجاوز از هشتاد بار به زبانهاي مختلف دنيا تجديد چاپ شده است.
حدود 1100سال قبل زکرياي رازي در شهر ري بيمارستاني احداث کرد که به روش مراکز آموزشي امروز دنيا آموزش طب به پزشکان ارائه مي شد و از اکثر نقاط دنيا بيمار جهت مداوا به ايران و شهر ري سفر مي کرده اند.
در مجموع حدود هفت هزار جلد کتاب مرجع پزشکي در طب ايراني تاليف شده است که متاسفانه حدود 1400 جلد آن در ايران و مابقي آن در کتابخانه هاي اروپا و آمريکا نگهداري و البته مورد استفاده علمي و تحقيقاتي قرار مي گيرد و چون تک نسخه مي باشند ما ايراني ها از آنها محروم مي باشيم در واقع پايه و استخوان بندي طب جديد غربي، حاصل تلاش طبيبان و حکيمان طب ايراني بوده است که متاسفانه هيچ نامي از ايشان در کتب پزشکي اروپا و آمريکا وجود ندارد!!

روشهاي درماني طب ايراني

اين طب به سان درياي پر از دُر مي باشد که يک غواص زبردست مي تواند اين گوهرها را صيد کند و در جاي خودش بهره برد؛ که تعدادي از روشها را براي شما نام مي بريم:

1) داروهاي گياهي و غير گياهي:  داروهاي مورد مصرف در طب ايراني به صورت مفردات و يا ترکيبي قابل استفاده است که اين داروها بالغ بر چهارهزار داروي گياهي و غير گياهي مي باشد که تجارب بسيار زيادي در اين مورد شده است و شکل مصرف داروها مي تواند بشکل دم کرده ها، جوشانده ، معجون، ماليدني، بخور، بوئيدني،عطسه آور استفاده گردد و حتي قسمتهاي مختلف يک گياه از جمله ريشه، ساقه، برگ ، گل و دانه و ....همگي قابل استفاده مي باشد و هر کدام مي تواند خواص منحصر بفردي داشته باشد.

2) حجامت: انواع و اقسام دارد که شامل 2 نوع کلي يا خونگيري و بدون خونگيري مي باشد و هر دو مي تواند گرم و يا سرد باشد در مجموع بالغ بر 60 نوع مختلف مي باشد و براي انواع بيماريها مي توان استفاده کرد به خصوص احاديث بسيار ارزشمند در اين خصوص از پيامبر گرامي و ائمه عظيم الشان وجود دارد که مي توان به جلد 62 بحار الانوار مراجعه کرد. طبق تحقيقات علمي پزشکان و متخصصان داخل و خارج کشور تاکنون حدود 153 نوع بيماري صعب العلاج و مزمن توسط حجامت درمان شده است. پيرامون حجامت چند جلد کتاب و مقاله توسط کلينيک طب ايراني چاپ شده است که اطلاعات مفصل و کاربردي در آنها موجود است و علاقمندان مي توانند از موسسه طب ايراني اين کتب و مقالات را درخواست نمايند. يک حجامت ايده آل قريب به هفتاد شرط و تمهيدات دارد که در موسسه طب ايراني اکثر اين تمهيدات لحاظ مي گردد. متاسفانه اکثر مراکز حجامت در کشور توجه چنداني به اين تمهيدات ندارند و به همان نسبت هم تاثير درماني حجامت کم خواهد بود.

3) ماساژ و رگ گيري : اين روش درمان بسيار موثر و سودمند است با تحريک نقاط خاصي از اعصاب و عروق و تاندونها تاثير آن در کل بدن ظاهر مي گردد و بسياري از مشکلات عصبي عضلاني و مفاصل را مي توان به شکل قابل ملاحظه اي بهبود بخشيد.


4) روغن مالي:
 روغن مالي در جهت هاي مختلف در بدن و استفاده از انواع روغنها در درمان بيماريها نقش زيادي دارد و مي تواند مکمل بسياري از بيماريها باشد.


5) تغذيه: بحث بسيار مهم در اين طب را شامل مي شود و بحث تغذيه و عادات غذايي و نوع مواد مصرفي که همگي مي بايست مورد تاييد اين طب باشد که بر اساس مزاج و طبع افراد براي هر فرد اختصاص به خود غذا او داشته و همينطور سالم بودن از نظر تهيه و پرورش آن همگي از اهميت ويژه اي برخوردار است. حتي فرم طبخ غذا و نوع ترکيب مواد غذايي و نحوه خوردن و ساعات خوردن و حتي فصول مناسب براي مصرف انواع مواد غذايي همگي مورد بحث مي باشد و بحث کلي در مصرف مواد خوراکي اينست که هر چه به روش طبيعي تر تهيه و آماده گردد از سلامت بيشتري برخوردار خواهد بود مثلاً هيچ وقت ارزش غذايي گوشت گوسفندي که در علفزار تغذيه شده است قابل مقايسه با کالباس گوشت گوسفندي نمي باشد . در مورد تغذيه نيز محققان کلينيک طب ايراني کتابي مبسوط و جامع به رشته تحرير در آورده اند که علاقمندان مي توانند از موسسه طب ايراني آنرا تهيه کنند. اعتقاد حکيمان قديم طب ايراني و پزشکان موسسه طب ايراني در حال حاضر اين است که تا غذاي فرد اصلاح نگردد محال است بيماري او درمان شود و زکرياي رازي مي فرمايد :اگر طبيب درمان بيمار را از اصلاح غذاي او آغاز نکند گويي به کشتن وي جرأت يافته است. به اين دليل است که در اين کلينيک با تلفيق طب نوين و طب ايراني بخش مشاوره تغذيه فعال است و به شيوه اي کاملاً خلاق و طبيعي اقدام به اصلاح سيستم غذايي بيماران مي کند که نتايج کار اين بخش در زمينه رفع چاقي و لاغري و ساير بيماريهاي مرتبط با گوارش و تغذيه نظير قند خون و چربي خون و ... بيمار قابل ملاحظه بوده است.


6) زالو (Leech) : اين موجود کوچک و بسيار ارزشمند که در دنيا به عنوان جراح کوچک يا ميکروسرجر معرفي شده است در بسياري از اشکالات عروق و خوني مورد مصرف دارد و بيماران بسيار زيادي را مي تواند نجات دهد که البته بالغ بر هفتصد نوع زالو وجود دارد که تنها حدود 50 نوع آن درماني مي باشد و البته بهترين نژاد آن در کشور ايران موجود است. گرفتگي رگ قلب، انسداد شرياني، سکته قلبي و مغزي، گانگرن اندام ها و قريب به يکصد بيماري لاعلاج ديگر در طب ايراني توسط زالو پيشگيري و درمان مي شود که بسياري از آنها در حد اعجاز و غيرقابل باور مي باشد در پزشکي مدرن سيده هزار مقاله علمي درباره کاربردهاي درماني زالو منتشر شده است.

7) زنبور عسل (نحل) : زنبور داراي مواد خاصي در زهر خود مي باشد که باعث تحريک و تقويت بعضي سيستمها و اعصاب مي گردد و به روش خاصي در بعضي بيماريها کاربرد خوبي دارد و در قرآن نيز بعنوان شفا دهنده از آن ذکر شده است.


8) پاکسازي بدن از سموم : با استفاده از روشهايي مثل قي (استفراغ)، تنقيه، مسهل که در تمام اين روشها بوسيله داروهاي خاص و استفاده از ابزار خاص باعث پاکسازي بدن از بعضي از سموم بصورت سريع در جهت بهبودي بيماري صورت مي پذيرد.


9) فصد (رگ زدن) : 64 وريد در طب ايراني به جهت خونگيري معرفي شده است که از لحاظ تکنيک و زمان و ساعت و شيوه خونگيري و همچنين آماده سازي بيمار بوسيله داروها و رژيم هاي غذايي قبل و بعد فصد، تفاوت ماهيتي با خونگيري مرسوم سازمان انتقال خون دارد. فصد بر مبناي طبع و مزاج بوده و قدرتمندترين روش درمان طب ايراني معرفي شده است.

10) دعا درماني و ذکردرماني : بکارگيري از کار الهي و مقدس و تلفيق علمالاعداد و ادعيه مجرب و نماز و قرآن و روزه و عناوين حائز اهميتي نظير حزيران، آب نيسان و زيارتها و تفکر و مراقبه و ... که حکيمان مسلمان طب ايراني به وضوح مباني آن را تشريح کرده و کاربردي ساري کرده اند.


11) مراقبتهاي زنانگي و مامائي : با داروهاي گياهي و اقلام معدني و شيوه هاي طبيعي ديگر بدخيم ترين و مقاوم ترين بيماريهاي تناسلي و زنانگي نظير زخم ها، سرطانها، عفونتها، نازايي و ناباروري و اختلالات عادت ماهيانه و دردها و ناراحتي هاي قاعدگي و ... در طب ايراني قابل درمان است. در مقايسه با طب جديد، موفقيت اين شيوه هاي طب ايراني (طبق بررسي علمي و تحقيقاتي) دهها برابر ارزيابي شده است.


12) حمام درماني و نوره : حمام يک مکتب درماني کامل مي باشد که اگر به آن شيوه هاي سنتي که شامل روغن مالي و ماساژ و گرم خانه و نوره و کيسه کشي و سنگ پا و ... باشد بسياري از بيماريهاي مزمن را ريشه کن مي کند. آداب حمام بسيار مفصل مي باشد که در مقايسه با شيوه استحمام کنوني مردم که بيشتر نوعي آب بازي به شمار مي رود! ابعاد درماني و بهداشتي و حتي تاثيرات روحاني و معنوي خاصي دارد.


13) رفتار درماني : رفتارهاي زناشويي و مجامعت جنسي و آداب مقاربت، رفتارهاي غذاخوردن، خواب و بيداري، تکلم و حرف زدن، محبت و عشق، مطالعه، اختلاط با مردم، آموزش و يادگيري (تعليم و تعلم)، پژوهش و تحقيق و تاليف و ... که حکما و فيلسوفان طب ايراني درباره هر کدام صدها تئوري و ايده جامع و کاربردي داشته اند که با علوم روانشناسي جديد همخواني و در عمل مي بينيم حتي در برخي موارد ارجعيت تاثير گذاري دارد. در کلينيک طب ايراني بخش مشاوره خانواده و رفتار و روان با تلفيق علوم نوين روانپزشکي و روانشناسي و رفتاردرماني طب ايراني، حرکتهاي بکردرماني و تحولات شگرفي را در افراد و خانواده ها ايجاد کرده است.


14) استفاده غير خوراکي از حيوانات: از جمله عقرب، مورچه، عاج فيل، ملخ و نيز استفاده از سنگها، فلزات، نباتات، پشم و کرک حيوانات ، آب دريا و چشمه ها و ... در طب ايراني کاربردهايي دارند که در جاي خود بسيار جالب و عجيب است.

 انجام امور درمانی طب سنتی در منزل یا محل شما (تهران)

 در تلگرام كنار شما هستيم

09358634828

 



لینک ثابت

درباره : طب سنتی ,حجامت ,بادکش گذاری ,زالو درمانی ,ماساژ درمانی ,
برچسب ها :حجامت در منزل ,خدمات طب سنتی در منزل ,حجامت تهران ,طب سنتی در تهران ,ماساژ در منزل ,رگ گیری در منزل تهران ,زالو درمانی ,زالو ,زالو تراپی ,تجویز داروهای گیاهی ,مشاوره تغذیه در منزل تهران ,پانسمان زخم بستر طبیعی ,پانسمان زخم بستر در تهران ,بادکش گذاری در منزل ,https://irstarssite.com ,www.irstarssite.com ,www.felp.ir ,http://www.felp.ir ,09358634828 ,
بازدید : 599
[ دوشنبه 27 مهر 1394 ] [ 15:57 ] [ نویسنده : ِDiamond Centurion Manager ] | نظرات ()

ناراحتی های ناشی از PMS ، یائسگی و عملکرد نامطلوب مجاری ادراری ممکن است مربوط به تغییرات هورمونی و نیازهای تغذیه ای خاص در زنان باشد. 

این مکمل غذایی با داشتن آنتی اکسیدان های طبیعی میوه ها ، سبزی ها ، ویتامین ها،و مواد معدنی باعث انرژی و سرزندگی خاصی که زنان در ذهن خود دارند میشود.

همچنین ویتامین های C و B و منیزیم که در زمینه تولید هورمون و کنترل استرس مفید می باشند. و همینطور وجود آهن و کلسیم که دو عنصر حیاتی برای قلب و عروق در بانوان می باشد این محصول را به یک پشتیبان کامل برای زنان تبدیل می کند.

ترکیبات :

ویتامین های C , D , E , Folic Acid , B12, کلسیم ، آهن ، منیزیم

محتوی 120 عدد قرص

قیمت برای مصرف کننده : 107 درهم امارات

روش مصرف : روزي دو بار، هر بار دو قرص به عنوان مكمل غذايي

رنج بردن از سندروم قبل از قاعدگي، يائسگي، يا ضعف دستگاه ادراري، همگي ناشي از تغييرات هورموني يا تغييرات حاصل از مصرف مواد غذايي خاصي هستند. تركيب طبيعيِ مواد معدني، مواد گياهي و ميوه هاي سرشار از آنتي اكسيدان در «مكمل انرژي زايِ زنان ويتوليز» دقيقا با هدف رفع نيازهاي بدن زنان تهيه و ارايه شده است. تركيب گياهي منحصر به فرد ويتوليز حاوي تركيبي منحصر به فرد از موادي گياهي است. اين مواد گياهي عبارتند از: پودر سيب، گل ساعت و شيذاندرا بري. هر يك از اين مواد گياهي قرن هاست براي برقراري تعادل هورموني و حفظ سلامتي عمومي زنان مورد استفاده قرار گرفته اند. اين مواد گياهي طي فرايندي منحصر به فرد، با پودر كرنبري (كه خواص گياهي آن به صورت علمي اثبات شده است) تركيب شده اند تا خواص طبيعي محصول را به حداكثر برسانند. فرايند مذكور مبتني بر فناوري جديدي است كه در انحصار اين كمپاني قرار دارد و مانعِ از بين رفتن خواص كرنبري توسط اسيد گاستريك معده مي شود و از اين رو مي تواند مواد غذايي مورد نياز را بدون آن كه توسط معده و روده دفع شود، جذب بدن نمايد. تركيب غذايي منحصر به فرد افزون بر مواد گياهي فوق الذكر، ويتوليز حاوي تركيبي از مواد غذايي است كه به شيوه اي منحصر به فرد با هم تركيب شده اند تا سبب ايجاد تعادل در هورمون هاي زنان و ارتقاي سلامتي آنان شوند. منيزيم، ويتامين ث و ويتامين ب، همگي براي توليد هورمون در بدن ضروري هستند؛ اما اين مواد غذايي ضروري، به راحتي بر اثر استرس و مصرف داروهايي چون داروهاي پيشگيري از بارداري، يا درمان هاي تغيير هورموني، از بين مي روند. اين ويتامين ها طبق فرمول هاي انحصاري، با آهن و كلسيم كه دو ماده حياتي براي سلامت قلب و عروق و استخوان هاي زنان هستند، تركيب شده اند. تركيب اين مواد غذايي، كاملا كنترل شده و متعادل است و مي تواند به سلامتي زنان كمك شاياني نمايد.



ادامه مطلب


درباره : foreverliving ,مکملهای غذایی ,
برچسب ها :Vitolize Women's Vitality Supplement ,Vitolize Women's ,Vitolize ,مکمل بانوان ,مکمل دوران یائسگی ,تنظیم هورمورن بانوان ,مکمل قبل از بارداری ,سندروم قبل از قاعدگی ,ضعف دستگاه ادراری ,مکمل نیازهای ذهنی بانوان ,شیساندرابری ,داروی گیاهی رفع درد عادت ماهیانه ,قرص ضد درد قاعدگی ,تعادل در هورمونهای زنان ,
بازدید : 959
[ دوشنبه 27 مهر 1394 ] [ 14:6 ] [ نویسنده : ِDiamond Centurion Manager ] | نظرات ()

سلامت پروستات یک موضوع مهم برای همه مردان است،

این مکمل ارائه دهنده یک راه حل طبیعی برای حمایت از پروستات در مردان می باشد.

این محصول منحصر به فرد ترکیب بسیار موثر ویتامین ها، گیاهان مقوی ، مواد معدنی و آنتی 

اکسیدان ها برای کمک به جریان ادرار طبیعی ، بهبود عملکرد بیضه ها و بهداشت 

پروستات است.

ترکیبات دیگر:

ویتامین E ، ویتامین D ، ویتامین C ، ویتامین B6 ، روی ، سلنیوم ، لیکوپن ، کورستین و ....

محتوی 60 عدد قرص ژله ای

قیمت برای مصرف کننده :  101.25 درهم امارات

روش مصرف : روزانه 2 عدد قرص به صورت مکمل غذایی

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين مكمل به ادامه مطلب مراجعه نماييد

 

مکمل تقویت مردان و پروستات



ادامه مطلب


درباره : foreverliving ,مکملهای غذایی ,
برچسب ها :Vitolize Men's vitality Supplement ,ویتولیز من ,مکمل تقویت مردان ,مکمل بهداشت بیضه ,مکمل تقویت پروستات ,پروستاتان ,بهداشت پروستات ,پیشگیری از بیماری پروستات ,فوراور پرو6 ,forever pro6 ,رفع مشكلات ناباروري و واريكوسل ,
بازدید : 467
[ دوشنبه 27 مهر 1394 ] [ 12:0 ] [ نویسنده : ِDiamond Centurion Manager ] | نظرات ()

 

مکمل غذایی جهت ارتقای سیستم ایمنی بدن

ترکیبات : ویتامین C ، ویتامین  D3 ، روی (Zinc) ، پودر قارچ های (Shiitake,Mitake)

ترکیبات دیگر : سویا

(قرص 60 تایی)

قیمت برای مصرف کننده 78.5 درهم امارات

روش مصرف : روزانه 2 عدد قرص همانند مکمل های غذایی مصرف شود.

تذکر : خانم هایی که باردار هستند و یا قصد باردار شدن را دارند، همچنین خانم های شیر ده  حتماً قبل از مصرف با پزشک متخصص خود مشورت نمایند.

مکمل افزایش سیستم دفاعی بدن حاوی قارچهای میتاک و شیتاک



ادامه مطلب


درباره : foreverliving ,مکملهای غذایی ,
برچسب ها :Forever Immublend ,فوراور ایموبلند ,مکمل تقویت سیستم عمقی دفاعی بدن ,فلاکتولیگو ساکارید ,لاکتوفرین ,گریفولافروندوسا ,شیاکه ,تقویت کننده سیستم ایمین و دفاعی بدن ,مکمل غذایی جهت ارتقای سیستم ایمنی بدن ,
بازدید : 890
[ دوشنبه 27 مهر 1394 ] [ 11:45 ] [ نویسنده : ِDiamond Centurion Manager ] | نظرات ()
:: تعداد صفحات : 14
صفحه قبل 1 2 ...3 4 5 ...13 14 صفحه بعد


.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بهداد